Welcome! Anonymous

het forum is er weer!

Voor onze mededelingen en jouw vragen met betrekking tot het forum zelf. Maar Let op! Hier werken mensen, wees er zuinig op, ze zijn zeldzaam.

Re: het forum is er weer!

Berichtdoor secretje » ma 24 nov 2014, 16:21

Ik lees beiden. Ik merk dat ik op FB inderdaad de 'luchtigere' vragen stel, waarvoor ik op een forum niet direct een topic zou starten. Zaken waarbij meer een verhaal zit, die gevoeliger zijn, ... zou ik liever hier posten dan op FB. Maar ik snap het ook wel, als de moeite groter wordt dan het voordeel, wordt het lastig om het draaiende te houden.
Mama van Sam (06-12-2006), Bastiaan (13-07-2008) en Noor (02-05-2010)
secretje

Berichtdoor Cindy_K » di 25 nov 2014, 16:20

Ik begrijp het helemaal als het forum niet meer draaiende kan blijven, maar ik zal het wel enorm missen. Posten doe ik niet veel meer, maar lees wel mee.
Trotse mama van Marc ~04.06.2008~ & Fenne ~30.11.2011~
Cindy_K

Berichtdoor Irene » di 25 nov 2014, 20:06

Ik vind het forum ook veel fijner, probeer wel meer te reageren. Je merkt dat ook de zwanger zijn topics etc minder actief zijn en dat we allemaal wel toe zijn aan kind 2/3/4 ofzo en er mi der vragen gesteld worden, denk omdat we het wel weten allemaal :-). Zou het wel echt jammer vinden als het straks niet meer bestaat.
Trotse mamma van
Yenthe 29/10/07
Yannick 30/03/10
Yorick 10/10/13
Irene

Berichtdoor Queenie » wo 26 nov 2014, 20:54

Ik zou het jammer vinden. Ik zie de berichten op fb en lees mee. Maar daar reageren doe ik liever niet. Toch het idee dat je op fb niet zo anoniem bent als hier, dat houdt me tegen.
Ik ben zelf "mede schuldig" aan de inactiviteit op dit forum. Heb het idee dat hier posten gewoon niet meer zo zinvol is sinds de activiteit naar fb is verplaatst.
Ik ga gelijk een poging doen er hier wat nieuw leven in te blazen door een nieuw topic te openen.
Queenie

Berichtdoor Klaartje » vr 28 nov 2014, 17:53

Ik vind het op Facebook erg handig. En toch, het topic over HB vond en vind ik meer hier passen. Komt denk ik ook omdat er vaak langere teksten in staan en het maar een klein groepje is die daar echt actief is. Maar goed, ik kom hier niet meer dagelijks, soms sla ik zelfs een week over! Dat kon ik me een paar jaar geleden niet voorstellen....
Mama van Maureen (2007) en Camiel (2009)
Klaartje

Berichtdoor Luna » vr 28 nov 2014, 18:24

door dit forum en al zijn voorgangers heb ik een beetje een eigen klankbord gevonden. Je zit niet meer zo boordevol vragen als vroeger, dat ook.

Ik wil best graag over mijn zoon praten, herken ook veel bij andere dames met verhalen over moeilijkheden en de hoogtepunten, maar ik, en dat zal mijn eigen gevoel zijn, vind dat het snel verzandt in een 'ja maar, mijn kind....'. Wat inherent is aan een kinderforum denk ik. Veel zenden, weinig ontvangen. Wat op FB, maak ik me ook schuldig aan, nog veel erger is. Maar dan ben ik toch eerder geneigd om te 'sparren' met de mensen die mijn kind(eren) kennen.

Daarnaast zet ik dergelijke zaken niet in de grote database van Mark Zuckerberg. Bang dat het later tegen hem gebruikt wordt. 'Je moeder zei 20 jaar geleden op internet dat ze dacht dat je XXX had'.
De luchtige dingen, als telefoontjes, zelfstandigheid, de reuring rond sinterklaas, die bespreek je toch makkelijk op FB.
Flynn (2009) ♥ Lilah (2006) ♥ Als het geen pijn doet, dan telt het niet ♥ Imeldanism ♥ CrossFitmoeder ♥ Paleoprinses ♥ meisje van mr. Luun ♥ webredacteur ♥ vintage victim ♥ Google addict
Luna

Vorige

Keer terug naar Mededelingen, Feedback en andere zaken